dilluns, 30 de març del 2015

Posa una tauleta a la teva aula... però que no sigui de xocolata per Fernando Trujillo

La tauleta ha estat un tema de discussió durant els últims anys. Tal com ens comenta en Fernando Trujillo al seu article "Pon una tableta en tu aula... pero que no sea de chocolate" al blog Educ@contic, les tauletes a les aules com a recurs educatiu. 
Aquests recursos tecnològics han de facilitar als alumnes un desenvolupament satisfactori, complet i equilibrat de les competències bàsiques. No obstant això, aquestes eines s'han d'usar de manera adequada i correcte pel context en el qual es troben els alumnes. 
En Trujillo argumenta que hi ha tres principis per tal que les tauletes siguin un factor educatiu potencialment transformador. 
1. No parlem de tauletes a l'aula, parlem de tauletes a les nostres vides. 
2. No parlem de tauletes, parlem del PLE (Entorn Personal d'Aprenentatge).
3. No parlem de tauletes, parlem de la nostra visió de l'escola.
Tot el sistema educatiu no ens ajudarà a integrar les tauletes, la societat en general serà la que influirà en l'ús d'aquestes per fer que tant alumnes com professors segueixin un aprenentatge utilitzant les noves tecnologies. 


Podeu llegir l'article complet clicant aquí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada